09.07.15

Balíčky z Papero amo a Scrapylife

Konečně jsem se dočkala a přišel mi balíček od holek z Papero amo a přítel mi ochotně vyzvedl balíček u Charlloty ze Scrapylife.  Začalo nekonečné kochání. Pojďte se kochat se mnou.

Slušná hromádka


Embosovací prášky, moje slabost. Moc jsem si celé embosování oblíbila. Lepší než klasické razítkování. Dodává projektu větší šmrnc. Nově jsem si koupila odstín Mustard, Powder a White. Snad bude brzy i Levander, který byl momentalně vyprodán.


Enamelky, nejvíc důležité ozdůbky, bez nich to prostě nejde. Jejich spotřeba je u mne šílená. A tyto jsou navíc třpytivé. Prostě luxus. Vtipný je, že jsem chtěla i červené, ale ty jsem nějakým nedopatřením zapomněla přidat do košíku. No snad na to přijde řada někdy jindy. 

Snad aspoň trošku půjde vidět ten třpyt.
V neposlední řadě i pár sad razítek, chci dělat přáníčka, protože se v létě hromadí spousta svátku, narozenin a dalších příležitostí,  u kterých je fajn dát přání.  Konečně mám i razítkovou abecedu a tato rozhodne není poslední. Tento fond se mi sice líbí, ale je moc kudrlinkový, chci ještě nějaký čistý. Razítka z dílny Papero amo jsou prostě dokonalá, nesmělo mi ve sbírce chybět jejich Pro Tebe. Sadu 3 years mám ze Scrapylife od Lawn Fawn a je suprová. Moc se těším na použítí.




Protože mám doma jen velký akrylový bloček, bylo potřeba na razítkovou abecedu menší. Tvar kytičky je super na manipulaci. 


Tyto srdíčka jsem tam prostě nemohla nechat. 


Ze Scrapylife jsem si i objednala i speciální přitavovací kapsy na Photo Sleeve Fuse,  jehož jsem hrdou majitelkou a v poslední době mu dávám pořádně zabrat. 

Nemohla jsem si nedchat ujít ani tento desing kapsy od WeR a tak si zkusím udělat velkou fotku nebo velký journaling. Uvidíme, jak to nakonec dopadne.


Jako poslední i pár třicítkových papíru, protože těch není nikdy dost.


Doufám,  že jste se pokochali stejně jako já. Bohužel tu krásu musím opustit a jít do práce. Mějte se krásně a užívejte letních dní. 
Blondýna

Žádné komentáře:

Okomentovat