19.07.15

WEEK 26

Další týden úspěšně nalepen. Tentokrát jedu vyloženě na růžové vlně. Jak už víte, mám růžové vlasy a k tomuto činu došlo právě 26. týden. Nešlo jinak než lepit s pomocí kolekce Dream od Becky Higgins. Hlavně, ale nesmím opomenout úžasnou kartičku z PL pošty od Alonky, která je pro mě jako dělaná. Hned jak přišla, věděla jsem, kde ji použiji. :-) A tady je můj žůžově přeslazený týden.


Jako úvodní jsem chtěla kartičku bez textu, ale nevlastním žádnou, která by ladila.. Vzala jsem stejně barevnou 4x6 a 3x4 a text přelepila. Místo písmenek jsem se rozhodla pro vyšívání. Pro tento nápis mi dokonale posloužila šablona od Amy Tangarine - Embroidery Stencil Kit. Zbytek vzaly za své enamelky a datumové razítko. 


Jako ozdobu jsem použila diamant vystřižený z kartičky, nalepila ho pomocí 3D čtverečků a razítko dost dobrý z dílny Papero Amo.


Úžasná kartička od Alonky, která mne přesně vystihuje. 


Srdíčko mi samo o sobě přišlo příliš nevýrazné, embosovací prášek "grapefruit" mu dodal na plastičnosti .


Nesmí chybět skryté pokračování journalingu, které by se mi jinak na stránku nevešlo.


Konečně jsem vyzkoušela razítkovou abecedu od Lawn Fawn a je dokonalá.


Na závěr jen doladění pomocí washi pásky. 


Doufám, že se vám můj 26. týden líbil a nejste moc přeslazení a přerůžovělí :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat