29.07.15

WEEK 28

Jsem tu opět a nyní náš 28. týden. Který se opět skládá převážně jen z fotek z víkendové akcičky. Podařilo se mi totiž mít v práci víc volných víkendů, než jsem očekávala a byl by hřích toho nevyužít. A navíc to letní počasí se k tomu vyloženě nabízí. 

Jak už jsem psala v minulém článku měla jsem v plánu použít desing kapsy od WeR s dominantní kapsou 6x12. Podařilo se mi mým "nic moc" foťákem udělat pěknou panoramatickou fotku a chtěla jsem ji použít v PLku. Byl to boj vymyslet vytisknutí, ale podařilo se. Tím to mockrát děkuji skvělé Janičce Benett, která trpělivě snášela a odpovídala na moje dotazy. Bez ní bych se na to asi vykašlala. Takto tedy nakonec vypadá první stránka 28. týdne.


Tentokrát jsem moc neřešila zdobení, aby fotky vynikly. Jen pár enamelek (bez těch to asi vážně neumím), písmenkové samolepky a jeden chipboard od Papero amo z  PL kitu. 


Když jsem tiskla datum konce týdne, nepovedlo se mi ho natisknout plně. Byla jsem nucená ho obtisknout ještě jednou a kupodivu jsem se trefila přesně, ale i tak není 2015 dokonalé. 




Aby bílá čtvrtka přece jen nebyla úplně bílá a vzniklo i nějaké spojení s druhou strankou použila jsem razítko šipek a trošku si zaembosovala s bílým a světle modrým práškem. 


Kdo nemiluje borůvky? 


Na druhou stránku jsme použila kartičky z letního PL kitu, které sice nejsou úplně moje krevní skupina, ale najdou se mezi nimi i pro mě vhodné. 


Opět jsem si nemohla odpustit nepoužít jízdenku z vlaku, kterým jsme jeli na pivo do Třeboně :-). Toto na PLku miluji. 


Tuto ozdobu mám z creativního krámku od nás z Kladna. Na fotce to nejde tak vidět, ale je opravdu dost prostorově výrazná. Navíc je skleněná, takže i celkem těžká, ale je nádherná a barevně se mi krásně hodila. 


Chiboardy z PL kitu, které jsou suprové. Černá je snad ještě lepší než klasická hnědá. 



A nakonec klasický chipboard tentokrát z Creativ kitu. 

 A jaký byl vás prosluněný 28. týden ? 

Mějte se krásně a piště básně :-) 







4 komentáře:

  1. jsem ráda, že jsi to nevzdala, páč ta fotka vypadá báječně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dekuji, no byl to boj, ale nakonec to vyslo, tak jak jsem si predstavovala. =)

      Vymazat
  2. Krásný! :) Já to taky skoro bez enamelek neumim! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze v tom nejsem sama. Ale posledni dobou se mi hoooodne libi svorky =D

      Vymazat