05.05.18

Mezinárodní den scrapbookingu 2018



Tadááá. Slavím, slavíš, slavíme. Ten nej den ze všech pro všechny scrap nadšence je tu. Určitě už jsi nabuzená z předchozích blogů a zvědavá, co najdeš u mě. Nebudu tedy zdržovat a zde je můj dílek v blog hopu. 


Design team challenge

Tentokrát nás holky pěkně napálily! Že prý ať si balíček složíme samy. Já v tom čekala nějakou kulišárnu, ale swap ne! Chvíli jsem rozdýchávala svou vellumovo-konfetovou čtvrtku, ale co už. Pak jsem se trošku bála, čí balíček mi přijde. Po poslední nechtěné hnědé, jsem se neodvažovala vyslovit své přání nahlas, ale Jani V. se mi moc líbil. A nakonec mi přišel, jupí!

Původně jsem chtěla lepit fotku od moře, ale když jsem ji přiložila, byla moc zelená a to nebylo ono. Zachránily mě fotky z výletu na Ještěd, které se nevešly do PLka. Musím se přiznat, že jsem byla trošku nervózní, protože jsem to brala jako velkou zodpovědnost, udělat z materiálu od Jani něco pěkného. No není to tak krásné, jako když by lepila Janča, ale já jsem kupodivu spokojená.  




Můj nejoblíbenější produkt PA

Jako vzorový projekt pro ukázku produktu mám dvojstranu z prosincového týdne loňského roku. Poslední dobou si nemohu vynachválit samolepicí velké abecedy, které holky začaly dělat. Rychlost použití je jasná, ale hlavně ty barvy a fonty. Navíc, když si vezmeš k pomoci Sharpie fix můžeš přes lesklé písmena psát. Já toho pro tentokrát využila, protože některé názvy byly příliš dlouhé a nestačila by mi snad ani třicítková stránka, aby se text vešel.




Máme to rádi, ale stydíme se za to...
aneb moje 3 guilty pleasures.

Upřímně jsem nad touhle odpovědí musela delší dobu přemýšlet. Na všechny tři odvětví mě sice napadají odpovědi, které jsou možná divné, ale nejsem si jistá, že se za ně stydím.

Mezi hudební guilty pleasures bych mohla zařadit Lunetic (ach, jak já je ve svých 12 letech žrala), no a teď je to taková moje nostalgie. Stejně jako další disco pop skupiny, které hrávali v rádiu... pro příklad O-Zone, Danzel. Snad všechny jsme ujížděly na Backstreet Boys a já teda pořád ujíždím a stejně tak mám v oblibě Leoše Mareše, i když neumí zpívat. Já taky ne.
Haha gastronomické guilty pleasures snad vážně nemám, protože se nestydím, že to dělám. Ujíždím na sladkém. Občas ho jím potají. Těsto lížu z misky, stejně tak metličky a je jedno, jestli je na nich těsto nebo bramborová kaše. Chodím do lednice na šunku případně salám nebo parmazán a ujídám, aniž bych si vzala chleba. Doteď si chodím nabírat suché Granko na lžičku a občas se mi povede do něj fouknout nosem a je po celé kuchyni. Joo a taky mám ráda Alpu na kostce cukru (mimochodem, dobré na bolest žaludku). A miluji syrové maso!

A tvořící guilty peasures je fakt oříšek. Možná papírové kytky, líbí se mi moc, ale použít je umím jen na přáních. A pak jedna netvořící, ale s tvořením související. Občas netřídím a házím zbytek oboustranky k papírům, nakonec mi to nedá a než jdu vynést odpadky, hrabu se v tom a třídím dodatečně.

SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku:

Jaký druh zboží bys ráda více viděla v eshopu Papero amo?

Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY 300 Kč NA NÁKUP NA WWW.PAPEROAMO.CZ (celkem hrajeme o 3000 Kč na všech zastávkách!)
A nyní už hop k Silvii
http://our-scrapbook-diary.blogspot.cz/

Výhercem poukázky na 300 Kč se stává.......

Asmeena
Gratuluji a prosím o výhru si napiš na atelier@paperoamo.cz

43 komentářů:

  1. Krásná stránka, skvěle sladěná. A to psaní přes nalepenou abecedu je boží! To musím vyzkoušet ;) A jaký druh zboží? Tyjo, to je těžký, holky tam mají snad všechno! Ale líbilo by se mi víc obrázkových razítek od holek. Třeba květnovej srneček na razítkách by byl boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, jako, to psaní přes abecedu, to je pecka! Balíček byl super sladěn a stránka je krásná :-)
    Líbilo by se mi, kdyby holky naskladnily více věcí na organizaci pracovny, pořadače na papíry, krabičky atd.nevím, takového něco :-D
    Peťa Procházková

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem spokojena s tim co holky maji :) Myslim, ze pro mou potrebu nic nechybi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě asi chipboardové výseky, jsem na nich trochu ujetá, a pořizuji další a další.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. niekto sa tu pri tvorení pekne vyšantil :D
    zbožňujem nálepky, výrezy, enamelky a brads... :D široký záber :D a korkové ozdoby :O tie sú super... ale zas pečiatky sú praktické, lebo ich môžem používať dokola ;) (takže tipov je viac :D )

    OdpovědětVymazat
  6. Som spokojná so sortimentom. Najmä MY LIFE KIT je v poslednej dobe top (a ja ho nemám predplatený :-(), takže ani nemám potrebu požadovať nejaké iné kartičky do PL. Moja úchylka sú abecedy, takže tie chcem v č najväčšom počte a variáciách. Občas mi chýbajú vypredané kapsy a albumy na PL a privítala by som aj väčší výber menších formátov. Vážne uvažujem, že prejdem na formát 8,5 x 11, veľmi sa mi páči a môj veľký tridsiatkový album naberá neuveriteľný sklz.
    Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
  7. Ali, skvěle si se poprala se stránkou - vznikl úžasný výtvor.
    A co bych si přála více z produktů PA? Já ti ani nevím, přijde mi, že vždy co bych potřebovala mají. Takže já za sebe nic nepostrádám. Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní stránka, miluju Ještěd! :-) Mě by se líbilo více doplňku k WP diářům, ale v podstatě jsem spokojená :-) Petra Pivoňková

    OdpovědětVymazat
  9. Sortiment? V podstatě mě nic nenapadá. Mám pocit, že mají vše. Jen čekám jestli bude cestování ve formátu insta:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Super inspirace! Mně se nabídka od PA líbí. Osobně bych klidně uvítala více rozměrů textů, někdy se mi hodí větší písmo, nekdy menší. A i texty v němčině, francouzštině, latině, ...ale kdo by se s tím dělal:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo, já nevím. Asi víc papírových výseků. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Razítek není nikdy dost :-) Klidně více zahraničních ve formě předobjednávek.

    OdpovědětVymazat
  13. Vždy se moc těším na nabídku nových kitů. Takže čím více kitů, tím lépe.

    OdpovědětVymazat
  14. Stránka úžasná, ale to psaní přes abecedu je naprostá bomba! A jaký druh zboží? Asi flair buttons a epoxy s českými nápisy.

    OdpovědětVymazat
  15. Ali fakt jsem se pobavila,grankov jooo no a to tvoje “syrové” maso, haha 😂

    OdpovědětVymazat
  16. Stránka je krásna (predpokladám, že aj všetky, ktoré som ešte nevidela :D ). A čo mi chýba...v podstate nič, ale tak enameliek a výsekov nikdy nie je dosť :) No a samozrejme pastelových papierov s jemným vzorom :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ked som zbadala balicek,vravim si uff,som zvedava co z toho vznikne....a....prijemne prekvapenie....baby vy ste neskutocne kreativne...a nechyba mk vels,.en viac a este viac toho slovenskeho z vasej tvorby....Lenka Pravdova

    OdpovědětVymazat
  18. Určite viac mixed media, misty vsetkych farieb

    OdpovědětVymazat
  19. Stranecka moc povedena, hezky barevne sladena!
    Jeee Ali cukr s Alpou je the best!!
    Zbozi - hmmm, tak asi vice sad 6x6

    OdpovědětVymazat
  20. Super!

    Asi další a další "písmenková" razítka, ať už písmenka samostatně, nebo fráze.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná stránka, skvěle sladěná...

    Z produktů v obchodě bych nejradši další malé abecedy v dalších barvách - jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná stránka. A zboží? Organizery na papiry?

    OdpovědětVymazat
  23. Zeno! Mas to super a uz se tolik nepodcenuj! Uzij si to!

    OdpovědětVymazat
  24. Máš to krásné. A zboží, asi více razítek

    OdpovědětVymazat
  25. Ali, stránka je super, ale to psaní přes abecedu ❤️, to musím zkusit.
    V nabídce zboží mi extra nic nechybí, většinou si vystačím s tím, co je v kitu. A pokud je zrovna něco vyprodané, holky rychle doplňují ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné! Zatím jsem objevila, vše co jsem potřebovala... ale třeba další razítková abeceda by nebyla špatná :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem pyšná na tvoji stránku, Ali! Krásně si ten Ještěd skapla! Já jsem rodilá liberečandaaaa 👍👍👍 Je to těžká otázka. Mě také vůbec nic nechybí. Já ještě neuním využít všechen materiál z kitů. Možná by se mi líbily veselejší barvičky a miluji fialovou. Tak nějaké fialové odstíny kartiček a levandulový kit? Ten by byl faj

    OdpovědětVymazat
  28. Ali stránka je dokonalá a mne úplne pripomína Jancu V. Asi to bude tým ramikom z papiera :-)tvoje krasopismo obdivujem a moc se mi libi. Co sa týka materiálu viac menších a farebných abecied ala Tim Holz 😉

    OdpovědětVymazat
  29. Moc se Ti to povedlo Alenko, a vůbec není pravda, že by to lépe nalepila Jani V., určitě mi dá za pravdu, nalepila by to jinak, ale určitě jsi stránku udělala stejně krásně .... ve zboží bych více uvítala např. více podzimních ladících sad PA, které mi poslední 2 roky trošku chybí, na mě ty poslední byla trošku divočina ...

    OdpovědětVymazat
  30. Uvítala bych trosku více alb, stále čekám na neco nového 12x12 neco jak byly ty ombre nebo zlaté puntickove. Porad vyhlizim ale ja si počkám ;-) jinak se sortimentem naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  31. další super stránka :) Já radši nové produkty ani nechci, stačí mi, co vymyslí holky samy. Stojí mi to strašně přemáhání, abych nekoupila všechny novinky. Skŕíň mám již k prasknutí a stále tvořím nejvíce jen v myšlenkách :)

    OdpovědětVymazat
  32. Je fajn od PLkařky vidět LO,moc pěkný.Taky se mi moc líbí písmo přes abecedu.Popravdě když vidím úžasné designy PL kartiček,vždycky mi přijde líto,že nejsou k dostání i v papírech.Nebo by se mi líbila pěnová abeceda.

    OdpovědětVymazat
  33. Jeee, krasna stranka!
    Jak uz tu bylo psano take by se mi moc libilo, kdyby uzasny design team tvoril i vlastni papiry.
    Mirka Berešiková

    OdpovědětVymazat
  34. Janka S. by z tohoto materiálu určite urobila peknú stránku, ale táto je super!!! A písanie fixkou cez abecedu sa mi tiež páči, ale skúšať to asi nebudem, tak pekne ako ty by som to nenapísala...
    Veľmi sa teším, že dievčatá v PA majú v ponuke aj slovenské výrezy a samolepky. Jediné, čo mi v ponuke chýba, sú spreje. Monika Trtíková

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná stránka, velké layouty jsou zatím pro mě neznámé území. Ze sortimentu bych uvítala jednoduché univerzální chipboardy.

    OdpovědětVymazat
  36. Moc povedená stránka - takovou bych si představovala v našem albu :) Granko mne rozesmálo - mám to stejně. A z produktů - jak už bylo zmíněno výše - univerzální chipboardy ( nápisy, rámečky, jednoduché motivy) - ideálně v bílé barvě nebo craft pro další dozdobení

    OdpovědětVymazat
  37. úplně jsem si vybavila s tím grankem sebe v dětství, teď už na něm tolik neujíždím ale přesně si vybavuju ten pocit "strčit do pusy, uklidit až pak....no a ještě jednu lžičku za úklid" :D

    abecedy, abecedy (ano zmiňuju schválně 2x) a papírové výseky :))) (za mě lepší než samolepky) miluju je :)

    OdpovědětVymazat
  38. Paradni stranka:) obvykle v eshopu b
    Nic nepostradam anebo se jako zazrakem zrovna to co chci naskladni:) i kdyz mozna trochu vic malych univerzalnich abeced (konecne jsem ukoristila tu od Tima Holze) a taky by se mi hodilo album 6x4 na vysku jestli to existuje😀

    OdpovědětVymazat
  39. Krásná stránka, čistá a silná. Asi bych ocenila velké nálepky jednoduchých tvarů a motivů. Kruh, čtverec, srdce, strom, mrak....

    OdpovědětVymazat
  40. Psaní přes nalepenou abecedu je parádní! Sharpiky mám doma, ale přišly mi moc tlustý. Tohle je paráda!
    Stránka z výletu taky :) moc pěkný.


    Líbí se mi české kartičky, nápisy, vyseky, nálepky ... to je paráda :)

    OdpovědětVymazat
  41. Uvítala bych více "baby" materiálu na tvoření - papírů, výseků, samolepek atd.

    OdpovědětVymazat
  42. VÍTĚZEM SE STÁVÁ č. 8 (Asmeena). Gratulujeme ♥ O výhru se prosím přihlas na email atelier@paperoamo.cz
    Děkujeme všem za skvělé komentáře a těšíme se na další rok!

    OdpovědětVymazat