02.02.16

Carpe Diem - Leden

Tak i já přispívám svou troškou do mlýnku a jdu s kůží na trh se svým Carpe Diem. Ano, i já jsem propadla kouzlu diářů a plánovačů. V dnešním příspěvku na Vás čeká ukázka mých týdnů v lednu a především můj styl zdobení. 


Můj drahý je v barvě Auqa, která je jedna z mých nejoblíbenějších, ale za poslední rok jsem zjistila, že mám ráda snad všechny barvy a papír snese opravdu všechno. Aby samotnému diáři nebylo smutno pořídila jsem mu fialového kamaráda (Craftmate folio), který v sobě nosí další věci na zdobení, které samotný diář nepojme. :-)





V předních kapsách, toho zatím moc nemám, protože diář zatím s sebou nikak netahám, přece jen to není žádný drobek. Spíš je to jen jako dekorační oblast, něco co se mi líbilo, šup sem s tím.


Rozdělovač z Planner kitu, nemohl chybět, kdo by nemiloval plameňáky..:D



Měsíční přehled na leden, to byl můj první pokus o dekorování. No posuďte sami. 


Týden 53.


Jsem se rozvášnila a Malého prince si ručně nakreslila...


Týden 1. a vidíte tady jaký jsem super zbrkloň. Nekecám. Čtyřikrát jsem si "I love Flamengos" předepsala tužkou a upravovala a pak tam to L nenapíšu???? Chápete too?? 


Týden 2.


Týden 3.


Týden 4.

Co na to říkáte? Piště do komentářů vaše názory a postřehy budu moc ráda a ráda se zlepším. A nezapomeňte napsat, jak jste na tom s plánováním vy? Máte pravidelné dny? Já totiž vůbec, plánuji, jak mi to vyjde. Ráda bych časem najela na systém neděle, ale uvidíme. 

Krásný den všem.


5 komentářů:

  1. Paráda, máš to supr veselé. Taky mne to přitahuje, ale jelikož teprve rozjíždím PL, diáři odolávám - i když, přijde mi, že dobře vedení diář by PL pomohl ... tak zatím jen koukám a obdivuji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dekuji. Je pravda, ze ruzne poznamky v diari mi loni hodne pomohly, protoze i kdyz jsem se snazila si pravidelne zapisovat, obcas to nevyslo a diar zachranil.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jj to je moje, ovsem tve ciste stranky obdivuji a slintam...ja to neumim..:-)

      Vymazat
  3. Mám sice jiný styl, ale líbí se mi, jak je to osobité. Pobavil mě Leonardo, dnes se mi zrovna zdálo, že ho zase nedostal a místo něj ho dostal můj asi stoletý zubař (kde jsem včera byla, tak se to nějak spojilo).

    Žanet

    OdpovědětVymazat