16.02.16

WEEK 2 a WEEK 4

Krásné chmurné úterý. Dneska mě to počasí, tak trošku unavuje. Ale jsem tu abych Vám ukázala další dvě mé stránky z alba. Obě znáte, protože nyli tvořeny pro Papero Amo

První je ukázka druhého týdne z PL kitu leden-únor. Na další ukázky od Lei a Jani se můžete podívat tady.


Znáte mě, já si s těmi úvodními kartičkami musím vyhrát.  A protože už jsem měla svojí úvodní stránku hotovou a kit obsahuje kartičky s letopočtem 2016, rozhodla jsem se být barbar a dvojku vystřihnout a použít ji jako označení týdne. Snad mě Lucia nezabije. Chipboard "následuj své srdce" nemohl chybět. Tak nějak mi i seděl k smutné události týdne, kdy skonal Alan Rickmam. 


Jakože velká fanynka HP. Knížek i filmů, mě tato událost zasáhla, takže fotka s ním nesměla v týdnu chybět a navíc citát pod fotkou je srdcovka (těžko říct, jestli to opravdu řekl on). Ale Alana mám ráda i v dalších filmech, o důvod víc. Prostě a jednoduše. "ALWAYS"


Pro označení dnů, jsem se tentokrát rozhodla použít razítka z sady MŮJ TÝDEN.



Konečná podoba stránky. A protože jsme si tento týden byly s holkami tvořilkami sednou v Friends Coffee a Janička dodala fotky až po nalepení, přitavím si kapsu s fotkami přes kartičku vpravo dole. 


Kit obsahuje spoustu super nálepek a acetátové hvězdičky jsou dokonalé. Až po nalepení jsem si uvědomila, že některé věci se mi opakují. Ale nějak mi to v důsledku nevadí, spíš to ještě víc podmiňuje onen fakt. :-)


Zde jsem kartičku nařízla a fotku vsunula pod barevné rohy. 





A druhá stránka. 

Druhý týden, který vám dnes ukáži je náš čtvrtý a celý jeho proces tvorby si můžete přečíst zde. Celá stránka je ze svatební kolekce opět od Lucii. A bílá puffy písmenka, která mi tolik připomínají žvýkací bonbonky jsou tyto.


Úvodní kartička je pro změnu celkem jednoduchá, nechtěla jsem rozbíjet její styl, ale nemohla jsem si odpustit použít provázek pro zvýraznění kruhu. 


Po delší době jsem vytáhla i rámečky a musím se je naučit používat více. Dodávají projektu úplně jiný rozměr. 


Chipboard momentka je z PL kitu. 


A moje oblíbené enamelky nesměly chybět. Bohužel musím konstatovat, že mi tyto barvy došly a já musím doplnit zásoby.


A tady už jsou obě stránky. Tento týden jsem použila jen doplňkovou kapsu.



Děkuji, pokud jste se dočetli až jsem a přeji krásný týden. 


Žádné komentáře:

Okomentovat