29.02.16

Cardmaking

Dnes jsem se s Vámi rozhodla podělit o svoji progresi v tvorbě přáníček. Je to necelý rok jsem vyrobila své úplně první přáníčko a to mamince ke dni matek. Tenkrát jsme ho udělala z PL kartičky, písmenek, pár enamelek, acetátových kytiček a razítek.


Posuďte sami, jak to dopadlo. Teď se celkem směji, ale udělalo ohromnou radost. Joo hold maminkám se váš výtvor bude líbit vždycky, ať je Vám 5 nebo 25 =D. 


Další přání bylo pro sestru k 19. narozeninám. Miluje Paříž. A byl to první pokus o chrastítko,teď už to umím lépe. 


Kamarádka slavila narozeniny a tak jsem se taky hecla a udělala první přání pro někoho mimo rodinu. Sice bylo trošku infantilní, ale jsme obě dost prdlé, aby nám to nevadilo.


A protože odjížděla do ciziny, tak vložená kartička pro šťastnou cestu, kterou si může dát třeba do diáře =) ( Nakonec ji využívá pokaždé, když někam jede jako držáček letenek :-) )


U dalších fotek se omlouvám za kvalitu, ale vůbec mi jsem přání nefotila a až zpětně jsem se snažila ztrátu dohnat. 


Dědovi k narozeninám. Poprvé jsem použila distress inkoust.


A pro babičku. To jsem dělala asi na třikrát. A stejně se mi moc nelíbí. Ale ono se hold na přáních hrozně projeví kolik materiálu máte k dispozici. Pokud jsou to jen razítka, dva odstíny distress a flitry...


Pro množná budoucí tchyni, miluje oranžovou a barvy podzimu, navíc má na podzim narozeniny. Pokusila jsem se tedy ty dýně a žaludy nakreslit sama. No akademický malíř, ze mě nebude..=D..radši příště koupím razítka =D.






Na Vánoce jsem se činila, toto je jen zlomek přání, nakonec jich bylo asi 20, které šli do světa. Všem udělili doufám radost a já jsem díky tomuto tvoření objevila mnoho možností, jak přání dělat. 




V lednu byli hned tři příležitosti pro přání. Paradoxně Tom, který měl narozeniny jako první přání nedostal. Ale on na to stejně moc není, dělala bych ho spíš pro sebe. Poslední zimní je z února. Všechny jsou z kolekce Hello Winter, která je na přání jako dělaná. 





 A poslední 4 přání jsou z Cardmakingové kurzu od Dianky, který mi byl velikou inspirací a nedokážu si představit,že bych za 3 hodiny doma udělala taková krásná přání. Jedno jsem sice dodělávala doma, ale už na kurzu jsem ho měla vymyšlené.

Sama na sobě stále pracuji a chci dělat lepší přání, ale i tak vidím malý posun. Jak jste na to s přáničkováním vy? Vyrábíte je?

Mě teď čeká výroba velikonočních přání a hned na to k svátku pro malou sestřičku. Je to hora. Takže nač otálet, mám jeden jen navíc, díky přestupnému roku, jdu ho využít.

Jako poslední slovo si dovolím napsat pár zjištění. Big Shot by se mi opravdu hodil! Vím minimálně o 10 šablonách, bez kterých se neobejdu. Ty další jsem radši ještě neobjevila. Potřebuji kleště Crop A Dile na průchodky...jsou boží.

Mějte se krásně.

1 komentář: