02.02.16

Úvodní stránka 2016

Dnes mám pro Vás článek, který většina z Vás jistě četla na blogu Papero amo. Je to naše úvodní stránka alba na rok 2016.

Nedříve jsem zvažovala formát kapsy od We R Memory Keepers s jednou velkou kapsou uprostřed a osmi malými po krajích, ale nakonec jsem se rozhodla pro Design E a to hned ze dvou důvodů. Za prvé, udělat společnou fotku s naší kočičkou, abychom se sesynchronizovali a všem nám to slušelo, je naprosto nemožné, a za druhé jsem se zamilovala do naší společné novoroční fotky. Chtěla jsem něco jednoduchého, ale přitom aby fotky dominovaly.


Na zbylé dva čtverce jsem použila bílý a modrý papír s vločkami, který je z kolekce Silver Bells od Kaisercraft. Barevným papírem jsem nakonec i podlepila fotky. Po dlouhé době jsem vzala do ruky jehlu a bavlnky a křížkovým stehem vyšila „Our Story“ a „2016“. Doporučuji si vše předem nakreslit na čtverečkovaný papír a až pak naostro dírkovat. Aby vločky nebyly smutné, většině jsem dala do středu enamelku. Na fotky už jsem jen pomocí abecedy napsala naše jména a opět si neopustila pár enamelek.







Nyní jistě všichni své úvodní stránky máte. Ale taky si toto tvoření užíváte tak trochu jinak než klasické tvoření PL stránek? Já teda rozhodně, navíc je to první stránka, kterou každý uvidí, když otevře album, to chce něco WOW. 

Krásný den :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat