20.07.16

Svatební dar

Dneska novinka. Novinka, kterou jsem připravovala půl roku a doufala, že udělá radost. S kamarády jsme se domluvili, že jako svatební dar dáme peníze. Aby to nebylo jen strohé předání, rozhodla jsem, že kromě, vám známého exploding boxu a přání, vyrobím i svatební album na pár fotek.
Když jsem se pro toto rozhodla, vůbec jsem netušila, jakou práci mi to dá. Ale odhodlání je odhodlání a navíc jsem věděla, že nevěsta má ráda ručně dělané věci.


První fáze byla celkem jednoduchá. Nakoupit věci. Vzhledem k tomu, že jsem si od ženicha zjistila, jaké barvy budou dominovat na svatbě, zbytek už šel sám. Na papergarden.cz jsem si naházela potřebné květinky, výseky a papíry do košíku a čekala, až vše přijde. Respektive až mi Dianka nákup předá. Polotovar alba jsem už doma měla, ale nelíbily se mi vnitřní papíry. No a vzhledem k tomu, že doma nemám Zutter rozhodla jsem se všechny oblepit scrap papírem. To byla snad ta nejtěžší část. Zdobení šlo samo. S expolozing boxem jsem se té trošku prala, protože jsem si vymyslela třípatrový dort a ani polotovar boxu jsem neměla. Takže jen s malou krabičkou jsem strávila celou neděli. Ještěže přítel nebyl doma :D. Přání jsem spíchla oproti zbytku raz dva. 

Vše mi muselo krásně ladit. Jaké bylo mé nadšení, když přišlo svatební oznámení a já v tu chvíli věděla, že jsem vybrala správné odstíny růžové a že to vše krásně zapadá. Uff. Týden před svatbou jsem přilepila poslední chipboardy a slepila ono přání. 

Jenže když jsem album vrátila zpět do kroužkové vazby, zjistila jsem, že díky ozdobám se otvírá a nevypadá to hezky. Pár dní jsem si lámala hlavu, kde ho nechám svázat, ale nakonec jsem koupila stuhu a vazbu svázala pomocí ní. Album se díky tomu posunulo o level výš a já byla spokojená. Pak už jen ze čtvrtky, den před odjezdem, slepit krabici a box zabalit do celofánu a mohlo se jet. 

Všeho všudy mi album zabralo minimálně tři dny čisté práce, ale stálo to za to. Dar se moc líbil a já se těším, až ho uvidím s fotkami. Vy se teď koukněte na detaily práce a já jdu přemýšlet, jestli něco podobného v budoucnu budu ještě dělat nebo ne.























Možná by váš zajímala reakce nevěsty a ženicha. Byli nadšení. První slova od ženicha byla: " Tak to jsi si tady vedle ( pohled na nevěstu) šplhla". A reakce nevěsty: " To jsi dělala ty?". :-)


Pár dní po svatbě jsme si s nevěstou psaly a jaké bylo pro mě milé překvapení, že by chtěla přáníčka začít vyrábět. :-) No dostala plno informací, takže z toho má hlavu jako meloun a my se možná můžeme těšit na další nadšenou scrapženu. 

Mějte se krásně.



2 komentáře:

  1. Jako nevěsta bych si taky takový dárek přála dostat. Je to úžasné a musím říct, že jste velmi šikovná! Sama vždy preferuji domácí výrobu, protože jsou to dárky dělané od srdce a to se cení!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za chválu. Letos mě čeka něco podobného, ale hnědo-tyrkysové. Jsem zvědavá, jak to nakonec pojmu.:-)

      Vymazat