14.07.16

WEEk 24

Červencová PL challenge se nese v duchu psaní na fotky. Buď text napíšete v PC nebo ručně. Přiznávám se dobrovolně, že vždy, když mám psát na fotku, mě prolije horko. A protože každá challenge je koncipována tak, aby si člověk vyzkoušel něco, co nedělal nebo dělá málo. Rozhodla jsem se zvolit ruční písmo, oproti tomu na PC. Svůj příspěvek jsem posílala se zpožděním, protože jsem na to úplně zapomněla. Ale úplně! Pak najednou sedím na svatbě, jím si v klidu dort (který byl mimochodem naprosto skvělý) a dojde mi, že je prvního a tudíž bude vyhlášená challenge a já nelepeno, tak akorát velký prd. No stane se. Do příště se polepším.


Na stránku jsem použila PL kit květen/červen a vypotřebovala tak téměř všechny 4x6. Tvoření z kitů mám ráda. Hrozně to ušetří práci a námahu vymýšlet, kam co zakomponovat a s čím dát dohromady. 


Dovolila jsem si nápis láska vystřihnout a nalepit na fotku. (Kdo by nemiloval Scrabble.)


A tady první pokus o psaní. No věděla jsem předem, že mi text tak trochu zanikne.


Ten druhý už je lepší, ale stejně mám pocit, že tu fotku víc hyzdí než zdobí. Je ale fakt, že je to prostě o něčem jiném. 

Malá vsuvka, pokud plánujete psát na fotky je dobré už podle toho fotit, byste na nich měli dostatek místa a nejlépe světlí podklad. PC text je jednoduší v tom, že ho můžete udělat ve více barvách a jednodušeji. Já už fotky bohužel měla a tak to byla výzva o to víc. 


A celá stránka.


K té to stránce patří ještě tato menší insertová, kde jsou další střípky z týdne. Hlavně další kino! Tentokrát Warcraft. Já jsem tam maximálně věděla, že je to podle PC hry a že jsou tam taky kouzelníci a takový "divní" tvorové, tak přítel to jako malý pařil po nocích. No hold nejsem úplně greekgirl :D



Druhá stránka. 

Na závěr velmi zajímavá challenge určitě stojí za to. Tudíž pojďte s námi do toho, nebojte se ničeho. Navíc můžete vyhrát razítka z dílky PA a to už za to stojí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat