08.06.16

WEEK 19

S novým měsícem je i nová PL challenge na blogu PA. Podmínkou je použití acetátové ozdoby nebo folie. Jak se s tímto nelehkým úkolem popasovaly holky se můžete podívat tady.
Já jsem si na vzorovou stránku vyrobila vlastní kartičky. Návod na jejich výrobu si můžeš přečíst tu.
Nemyslela jsem si, že mi to zabere takového času, ale celkem jsem si s tím hrála a najednou koukám, že už je venku tma. Ale myslím, že to stálo za to. 


Na úvodní kartičce je hned ona acetátová ozdoba a to srdíčko. Je z kolekce Pink Paislee - Fancy Free. Abeceda je od Heidi Swapp a zbytek už jsou jen vymalované peříčka pomocí vodovkových fixů.


Všechny kartičky nejsou peříčkové to by bylo moc jednolité a špatně by se na to koukala. jako druhý motiv jsou zvolila chevron. 


Všechny ozdoby jsem se snažila ladit do tonů použitých na pozadí. Samolepky dnů v týdnu jsou z kolekce Perfektní den


Druhá acetátová ozdoba jen banner s slovem SELFIE. Tom mě vyzvedával v Praze autem a protože vlastní nemáme, tak jakákoliv příležitost, kde tom řídí se musí vyfotit. 



Sedánek u Soničky s Barčou byl super. Jen jsem nic neudělala, ale já vlastně ani nechtěla :D. 


A tady už celá stránka. 


Druhá část začíná fotkou s kytičkou českého dne proti rakovině. Konečně se mi po letech podařilo jednu ukořistit. 


Veškeré gumové samolepky jsou od Pink Fresh - Life Noted.




Kartičku, kterou jsem udělala do PL pošty, se mi tak líbila, že jsem ji použila i ke své fotce. 



A celkové pohled na druhou stránku. 

Děkuji Vám za přečtení a přeji krásné slunečné dny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat