03.06.16

WEEK 12

Po delší pomlce opět další týden. Jsem z toho rozmrzelá, ať jsem se snažila jak jsem chtěla, tak tahle dvojstrana prostě nešla vyfotit. Zkoušela jsem to třikrát a vzniklo nespočet fotek, ale žádná nebyla dobrá. A přitom se mi ta stránka v reálu tak líbí. Prostě vám asi není souzeno ji vidět celou pěkně. 
Tudíž se předem omlouvám za kvalitu fotek. 
Úvodní kartička byl tak trochu boj. Už mi nezbývalo moc kartiček z PL kitu, ale přesto jsem jej chtěla použít. Využila jsem tedy šedivou jako podklad, protože samostatně bych ji asi jen těžko použila a na ní přilepila menší kartičku. Je krásná, ale design D u mě moc nefrčí. Pak už jen použít novou razítkovací abecedu, kterou jsem si koupila na kurzu v Liberci (celá první strana vznikla za jeden večer v Liberci). Samolepky jsou také z kitu, enamelky jsou klasika akorát puffy samolepka kytiček je z jin kolekce. Kdyby jste mě ukamenovali tak si nevzpomenu, ale mám tušení, že je to Dear Lizzy Dokumentary. 


U Míši MK life jsem vyhrála profi focení, tudíž jsem nesměla tuto skutečnost zapomenout dát do PL. Moc se těším na fotky, které vzniknou, a na celý víkend a hlavně, že poznám další nadšenou duši do PL. :-)





Když se jede k babičce, tak nám vždycky praskají opasky, jak jsme přejedení. 



a celá levá strana, která v originále vypadá daleko lépe. 





Zdobení vajíček u nás bylo letos trošku komické. Bylo to jen na mě a mě se nechtělo trávit večer klasickým máčením v barevné vodě. Pořídila jsem si tedy barevné hadříky a myslela si, že si práci ulehčím, omyl byl pravdou. Nakonec však všechno dobře dopadlo a vajíčka měla i onen slibovaný mramorový nádech. 



Ne zajíčka jsem nepekla, to byla výslužka z Frýdku respektive ze Šenova od tety, ale dovézt ho vlakem domu bez újmy byl celkem zázrak.


A tady je celá pravá strana. Ještě jednou se omlouvám za kvalitu. 

Přeji vám krásný týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat