07.05.16

Mezinárodní den scrapbookingu


A je to tadyyyyy! Nejlepší den v roce! Teda hned po Vánocích =D. A s ním spojený oblíbený 


Že nevíš, o co jde?
No prostě budeme skákat z jednoho blogu designérky na druhý, budeme soutěžit a budeme se navzájem inspirovat. A hlavně budete super zábava. U každé designérky uvidíš její první tvorbu a pro srovnání její jednu z nejposlednějších. Uvidíš jednu challenge nás designérek a hlavně na každém blogu budeš moc soutěžit! A za to to přece stojí. 

PŘED A PO

Moje úplně první stránka v PL albu. Teď si říkám, že je to fakt tragédie a jak jsem mohla něco takového nalepit. Nejradši bych šla a celé to předělala, ale i to k lepení patří. schválně nechávám i původní nafocení, protože i v tom se člověk může trošku zlepšit. =)


A nyní po roce a kousek tvoření a nasyslení mnoho a mnoho materiálu...


Daleko lepší. Ale není to jen o tom materiálu, třeba tady 


je jen pár samolepicích abeced, razítek a enamelek. Je to o tom, nevzdávat se a lepit. Cvik dělá šampióna a i vy jím jednou budete. A pokud vás to uklidní, tak i já mám pořád stavy, kdy se mi má práce vůbec nelíbí a všichni okolo ji mají hezčí. Je to normální a je to dobře. Člověk má být se svým dílem nespokojený, protože pokud je nespokojený, bude se snažit být příště lepší. Ale hlavně jde o to, aby vás to bavilo a dělalo radost. Na ničem dalším nezáleží. 

DUO CHALLENGE

Opět jsme si pro vás připravili něco extra. Daly hlavy dohromady a vymyslely challenge. Zprvu sranda a zábava, ale když přišlo na tvoření, šlo do tuhého. Byla mi do dvojice přidělena Lea a to vám teda povím, byla to fuška. 

Zde je balíček úžasného materiálu a podmínek, které můžu a musím použít. 



Cožeeee vážně podlepit každou fotku a kartičku? To byla moje smrt. Jen díky tomu jsem nad lepením strávila dvakrát více času než obvykle. Ale zaprvé má Lea můj obdiv, že to dělá pokaždé a za druhé stránky tím krasné zbytný a zpevní se! 


Čím více na ni koukám, tím více mi Leu připomíná. Jsem moc ráda, že jsem si toto vyzkoušela, ale asi u toho nezůstanu. Lea promine.

MŮJ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PA PRODUKT

Vážně jen jeden? Heh.... enamelky, ty mám prostě ze všeho nejradši. Kdo ne, tak mu nerozumím. Jsou stejně sladké jako puffy samolepky. Velmi oblíbené mám veškeré samolepicí abecedy a to včetně těch dřevěných! 



A teď konečněěěěěěěě

SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku -odpověz na otázku: Chtěli byste si u nás koupit i věci ke stažení? A pokud ano, tak co? Ze všech odpovědí v pondělí vylosujeme výherce POUKAZU NA NÁKUP 300 Kč na www.paperoamo.cz (celkem 3 000 Kč na všech zastávkách!)

Kam dál??

Teď hop k Aloně. Najdeš tam opět spoustu inspirace, rad a hlavně další soutěěěž. :-)

Měj se krásně a užij si dnešek i neděli. 





49 komentářů:

  1. Netušila jsem, že bude tolik návštěv, nevím, kdo nám uvaří oběd, ale musím projet všechny blogy, minimálně pro inspiraci... A zda bych chtěla něco stahovat? No jasně! Poměrně často využívám tisk, nejvíce asi obrázků, protože nejradši tvořím přání.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Věci ke stažení by byli super, jen bych si pak musela pořídit lepší tiskárnu :D Brala bych kartičky, ale i obrázky a hesla.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych ke stažení brala určitě české PL kartičky, těch totiž není nikdy dost :-D A možná by nebyly špatné i nějaké designové papíry ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som určitela brala k stiahnutiu nejaké obrázky na prianičká (na vyfarbovanie) ale ani nejaké zaujímavé nápisy - heslá by nemuseli byť na zahodenie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně by se moc hodily ke stažení české kartičky a taky např. obrázky či el. razítka na přáníčka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám biednu tlačiareň tak toho moc nenatlačím, ale ak tlačím, tak väčšinou nejaké pekné obrázky menšie, na ktorých sa tá moja nie moc dobrá tlačiareň stratí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stránka z challenge je povedená. Než jsem si k ní pořádně přečetla komentář pod ní, tak jsem si říkala, proč tady ukazuješ stránku. kterou vytvořila Lea. :-) Jinak co se týče soutěžní otázky. Tak já moc na takové ty stahnuté materiály nejsem, stejně bych to musela tisknout. Mám spoustu materiálu po stahovaného z pinterestu, stylem, co kdyby se to hodilo. Ale nikdy jsem to nepoužila. :-) Tvořím hlavně z toho, co mám v dosahu ruky, takže musím si materiál hezky nachystat, abych mohla tvořit.

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě bych moc ráda stáhla zajímavé vzory papírů a také digi razítka :) Soňa Drdlíková

    OdpovědětVymazat
  10. Oběd máme naštěstí vyřešen řízky od včera, tak mužů v klidu slavit s vámi ;-) Líbily by se mi k vytištění třeba stranky s českými nápisy na přáníčka. Nebo stránky s abecedou, z kterých by se daly vystrihnout a sestavit nápisy - něco jako písmenka pro prvňáčky. A font třeba stejný jako PA abeceda, ale trošku větší, aby to na stránkach pěkně ladilo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Aleno, stránka je fakt dost dobrá! Ale je fakt, že je jiná, než ty Tvoje Tvoje. :-) Třeba je cesta někde uprostřed? ... Každopádně, mě by se líbily digi razítka - malé motivy. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem určitě pro digi razítka, to je prostě moje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já sem zatím ve fázi, kdy si chci všechno osahat a užívám si chvilky, kdy se probírám materiálem, který mám "na sklade". Proto by mě nabídka stahovaných materiálů asi neoslovila. Zatím se mi to nehodilo :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě teda hodně překvapil barevně balíček, co poslala Lea :-) Poprala ses s tím na výbornou. K vytisknutí bych uvítala různé slogany i s podkladem, které používáte do kitů.... protože mi občas jedna kartička nestačí :-D

    OdpovědětVymazat
  15. To fakt nedělala Lea?
    Super ses s tím popasovala :-) Nemám bohužel tiskárnu, takže bych to moc nevyužila, ale co není, může být. Kartičky jaké dělá Lucka Š. bych si nastahovala a tiskla pořád dokola. No a škoda, že nejdou digitální enamelky, taky je to pro mě, stejně jak rpo tebe, nenahraditelná ozdůbka!
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  16. Super otázka :-) sama si tisknu různé citáty a hesla, to by se mu líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Poprosila bych o tisk českých nápisů, citátů .... prostě čeština je pro mne 1

    OdpovědětVymazat
  18. Vzhledem k tomu, že nemám moc kvalitní tiskárnu, tak tady ten "produkt" bych asi nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  19. Ke stažení si umím představit třeba PL kartičky, třeba těch českých :-) čeština je přece krásný jazyk ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě bych stahovala PL kartičky :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní stránky. Věci ke stažení, pomalu jim přicházím na chuť, asi nejideálnější jsou digi razítka - protože tam si pak můžu zvolit čím vybarvovat a přizpůsobit si to projektu. a taky různé ala české samolepky :-) s nadpisy.

    OdpovědětVymazat
  22. Vzhledem k tomu, že mám pouze čb tiskárnu, tak razítka - nějaké postavy či zvířátka, nebo do PL obrázky ala kliparty pro dokreslení zážitků ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Stránka je krásná :-) a k otázce: stahování mě hodně láká, jen jsem se k tomu ještě nedostala - takže popište, jak na to a jdu do toho :-). Nejvíce se hodí to, co se dá koupit v omezené míře, nebo je drahé - české kartičky, nápisy, citáty, razítka... i pěkné papíry

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za super článek (stránky jsou úžasné). Digi razítek se dá na netu najít hafo, citáty a nápisy, jdou za použití různých fontů, taky lehce vytisknout, ale PL kartičky, navíc v češtině, to už je jiný level, ty jsou o nápadu, barvách, fontech (českých), grafice atd. Pl kartičky od Lucie Barabas nebo Lucie Šindelkové bych si moc ráda stáhla, jsou tožiž krásné, originální, nádherně barevné......

    OdpovědětVymazat
  25. Ja tlacim dost, nakolko este nemam nasysleneho dost materialu. Uvitala by som rozne obrazky na vyfarbenie, peciatky ale aj texty mozno nejake vyroky alebo hesla a mozno aj nejaky papier. ☺ Pekne tvorenie!

    OdpovědětVymazat
  26. Ja tlacim dost, nakolko este nemam nasysleneho dost materialu. Uvitala by som rozne obrazky na vyfarbenie, peciatky ale aj texty mozno nejake vyroky alebo hesla a mozno aj nejaky papier. ☺ Pekne tvorenie!

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, ja by som stahovala urcite PL karticky a hlavne nejako cesko-slovenske nadpisy, vyroky, hesla, citaty a este aj abecedu:)

    OdpovědětVymazat
  28. Ja vseobecne moc nestahuji ani netisknu, ale když bych si mela vybrat, tak asi digi razítka.

    OdpovědětVymazat
  29. Krasne ses poprala se strankou :) Ja mam teda nejradsi, kdyz mi karticky prijdou domu postou a dobreho pul dne rozbaluju a kocham se, takze ja bych karticky asi nestahovala, navic mam jen cb tiskarnu, ale nepohrdla bych nejakymi texty treba nebo citary v peknem stylu pisma.

    OdpovědětVymazat
  30. Áno, som za materiál na stiahnutie, pretože ma neskutočne baví vytvárať svoje vlastné papierové veci. Hlavne PL kartičky. Môžu mať zaoblené okraje alebo akekoľvek vzory si vymyslím a hlavne vždy to vyzerá super a nemusím platiť poštovné. No a ešte by som si vedela predstaviť aj daaké rozdelovače do plannerov alebo podobné motivačné heslá.

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné stránky, skvěle ses s tím poprala. Věci na stáhnutí bych asi nevyužila, já prostě nerada tisknu a co nevidím a nedržím v ruce většinou nepoužiju

    OdpovědětVymazat
  32. Ali moc hezky napsané :-) Já sama nemam moc kde kvalitne tisknout takže bych nevyuzila :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Náhodou, i ta úplně první stránka je moc pěkná :)...mě by se věci na vytisknutí líbily, například nějaké roztomilé samolepky..:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ali máš to super a jde vidět ten posun - hlavně ve focení stránek, protože s tím jsem na začátku hodně bojovala a díky vám scrapženám jsem pochopila, že je důležité světlo a podklad. :-)
    A vůbec se ti nedivím, že si žasla nad podlepováním každé stránky u LEY - to by mě taky odrovnalo, i když taky podlepuji, ale jen fotky, které mají nestandartní velikost.
    A co se týká stahování - tak nevím jestli by pro mě byla placená forma (přijde mi, že co potřebuji někde na internetu vyštrachám), ale jsou pro mě zajímavé hlavně otisky razítek, české nápisy a české kartičky. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  35. Já osobně jsem ještě v PL nenašla zalíbení, ale možná někdy se do něj taky pustím. Na blogu je perfektní inspirace. A stahování? Já jsem pro, bavili by mě určitě české PL kartičky a různé hlášky s textem místo razítek. To by bylo super.

    OdpovědětVymazat
  36. Já osobně jsem ještě v PL nenašla zalíbení, ale možná někdy se do něj taky pustím. Na blogu je perfektní inspirace. A stahování? Já jsem pro, bavili by mě určitě české PL kartičky a různé hlášky s textem místo razítek. To by bylo super.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, obávám se, že já bych asi taky moc netiskla, ale zase si říkám - třeba to vyzkouším a chytne mě to ;-) Tak nějaké PL kartičky?

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojte.
    I já nejsem zatím tisku schopna, ale!
    Až zas nastoupím do práce. ....;)
    Asi bych si vybrala kartičky do PL s českými citáty či texty ( popř. slovenské, no v nejhorším i anglickými nepohrdnu :) ).

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, krásný posun vpřed, přesně jako u mě, když se podívám na mou první stránku, kterou jsem vytvořila před 2 roky, musím se nad tou svou vážně pousmát :-)
    Věci ke stažení je super nápad, avšak já nemám možnost kvalitního tisku a raději si objednám již hotové věci, které dozdobím a poupravím tak jak se mi to líbí, ale pro ty co tisknout můžou je to určitě skvělá věc :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, krásný posun vpřed, přesně jako u mě, když se podívám na mou první stránku, kterou jsem vytvořila před 2 roky, musím se nad tou svou vážně pousmát :-)
    Věci ke stažení je super nápad, avšak já nemám možnost kvalitního tisku a raději si objednám již hotové věci, které dozdobím a poupravím tak jak se mi to líbí, ale pro ty co tisknout můžou je to určitě skvělá věc :-)

    OdpovědětVymazat
  41. No já když se podívám na svou první třicítkovou stránku, tak dostávám záchvat smíchu :-D S mojí první PL stránkou to nebylo tak strašné, ale i mezi PL stránkama se najdou takové, které bych nejraději předělala :-) ... Co se týče tisknutelných materiálů, tak bohužel nemám možnost vlastního tisku (zatím). Na Pinterestu je hodně předloh ke stažení. Ukládám si hlavně nápisy, fonty a textury, které pak budu moci vytisknout černě na laserové tiskárně a použít na MINCu. Osobně mám strašně moc materiálu a kartiček a nikdy jsem si nic netiskla.

    OdpovědětVymazat
  42. Opět paráda, nenapadá mne co přesně, protože bych asi nedokázala tak kvalitní tisk, jako je hotová dekorace.

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Ali, Pl stránku podle Lei máš moc pěknou a protože PL netvořím, nikdy jsem nezaznamenala, že Lea podlepuje každou kartičku, musím uznat, že to vypadá moc pěkně. Vzhledem k tomu, že se obávám, že můj tisk by byl velmi nekvalitní, tak to pro mě asi nemá význam.

    OdpovědětVymazat
  44. tu první stránku si pamatuju :-D a vůbec není tak špatná, i když pokrok je znát. Co bych asi koupila pro tisk, kartičky s českými nápisy, které jsou třeba i u kitů. Jsou perfektní :-D

    OdpovědětVymazat
  45. Aleno, úžasný pokrok!!
    Věci ke stahování bych asi moc nevyužila, protože bych se nechtěla ošidit o ten pocit, když to má člověk v ruce. :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Za mě určitě digitální razítka.
    A skvělý posun ;-)

    OdpovědětVymazat
  47. Holky, dekuji za skvele komemtare i za chvalu. Vsechny jste pro me neuveritelnym motorem se zlepsovat! A tesim se, kdo nakonec vyhraje onu poukazku. Super odpovedi a jsem rada i za ty, ktere napisou, ze jim digitalni karticky nebo cokoliv jineho, nic nerikaji, protoze ja, jak se znam, bych je mela ulozene jen ve slozce a nikdy nevytiskla. Ale co si budeme povidat, digi PL vypada taky suprove!

    OdpovědětVymazat
  48. Vylosovaly jsme: Jarmila H. ! Gratulujeme a prosime o email:)

    OdpovědětVymazat