04.05.16

WEEK 10

Dnes mám pro vás ukázku desátého týdne, který  je celý tvořený z novinkových kartiček PA Tahle chvíle a už jste ho mohli vidět na blogu PA. Jak je jistě na první pohled poznat, jsou opět od naší skvělé Lucky Šindelkové. A opět se s nimi pracuje jedna radost. Neutrální barvy se používají jedna radost, protože ladí ke všemu.


Na úvodní kartičku jsem použila jen černou abecedu, datumové razítko a v poslední chvíli enamelky.
Zde jen samolepka z lednového kitu a butonek See. 
Ovšem tady jsem se vyřádila, po vzoru Janičky vyšívání jsem design kartičky oživila sešitím. A na první kartičce jsem vyřízla trojúhelníky, aby nebyly pod fotkou.


Vyšíváním jsem se snažila propojit celou stránku.



S kolekcí se opět pracuje samo a člověk ani nemusí moc zdobit.

A celá stránka. Omlouvám se za zhoršenou kvalitu fotky, ale prostě se nejak nedařilo. Foťák ani sluníčko moc nespolupracovali. 

Přeji krásný u nás propršený den. 


Žádné komentáře:

Okomentovat