27.04.16

WEEK 9

Jsem tu opět po delší prodlevě s článkem o dalším týdnu. Dnes se trošku ohřejeme (jen co se kartiček týče) u našeho 9. týdne, který jste mohli vidět i na blogu PA, jako ukázku použítí PL kitu. Další projekty holek můžete vidět tady.


Na tento týden jsem zvolila desing o 9 kapsách velikosti 4x4. Spíš náhodou než cíleně jsem měla všechny fotky vytištěné jako čtverce. Úvodní kartičku jsem si nastavila čtvrtkou a tu obarvila vodovkovými fixy.



Krásné zasněžené fotky na 1.3. Inu proč ne, po včerejšku víme, ze může sněžit i 26.4. 


Nemohla jsem si odpustit použítí i planner razítek, protože přesně vystihovali dění kolem vaření.


I když venku sněžilo ja měla doma jaro.


V pátek jsme byli po dlouheeeeeee době na plese a i přes výraznost vstupenky, jsem si ji musela do alba dát. Díky za vellum. 



A takto vypadá celá stránka.


Protože mi zbyly dvě fotky, které jsem i přes nedostatek místa chtěla mít v albu přišla na řadu kapsa, která je velmi příjemná svou velikostí. Poslední dobou zjišťuji, že klasická 30x30 je na mě jaksi velká. Horko těžko se pak peru s layoutem. Ale tady ta 11x8,5. To se dělalo samo. Nejdříve jsem bílou čtvrtku obarvila na pár místech vodovkovými fixami v tónech jako mají kartičky z PL kitu. Pak nalepila fotky, pár zbytků kartiček, ozdoby a doplnila trochu journalingu.

Druhou stranu jsem použila na velkou fotku s koláží o 29. únoru. podle vzoru Lucky Šindelkové.

Přeji krásnou druhou polovinu pracovního týdne a já se polepším a budu psát články častěji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat