07.04.16

WEEK 6 a Challenge na duben

Jednodušší už to být nemůže, čistá projekt lifeová klasika. Krásná úvodní kartička s datem a ozdoby. Jedna velká 4x6 fotka, jedna 3x4 fotka a jedna filling card a máte splněno. Tak jednoduchá je dubnová challenge na blogu Papero amo.


Svůj ukázkový projekt mám z února, kdy byl pro mě celkem nabitý týden. Byla jsem na kurzu Cardmakingu u Dianky a musím říct, že to bylo víc než fajn, jak je napsáno na chipboardu. Měly jsme s holkami Plkářkami opět sedánek, byli jsme si sednout s kolegy od Toma z práce na pivu (oni byli na pivu, já pivo nepiji =D) a byl Valentýýýn.. =D.







Celá dvojstrana je z PL kitu leden únor a nevím jak vy, ale vzhledem k tomu, že moc nepoužívám design D, tak zakomponuji vertikální kartičky 4x6 i horizontálně nebo je řežu na rozměr 4x4.


Celá levá strana. 



Tady jsem se nechala inspirovat Mončou a chybějící písmenka nalepila z "negativu". Děkuji, je to super nápad!







A celá pravá stránka. A teď honem rychle ať je neděle a lepíme s Teresou Collins, protože to prostě bude boží! Těším se moc. 

Děkuji za přečtení a doufám v zapojení do challenge. Razítek totiž není nikdy dost!

Žádné komentáře:

Okomentovat