28.02.16

WEEK 3 aneb PL výměna

Jak jste jistě zaregistrovali na blogu Papero amo, proběhla mezi námi PLkářkami výměna PL stránek, kdy jsme si dvě nalepily stránku navzájem. Mě náhodný los vybral Lucku. Můžu vám říct, že mě v první chvíli polilo horko. Já, Lucku? To nedám, vždyť ty stránky pak zahodí. Vůbec se jí to nebude hodit do jejiho konceptu alba. Ale co, je to přece o tom zkusit něco nového. Upřímě vůbec jsem nepochybovala o tom, že by Lucka měla s mojí stránkou nějaký problém. Nebo, že by se stránka od ní vůbec nelíbila. Pa naopak. Těšila jsem se, že mé album oživí a úplně rozbije nastavený standard. 
Zato pro mě to byla výzva od začátku do konce.


V první fázi jsem dostala mailem fotky a pár velmi střídmých informací, o tom co se o víkendu dělo. Samy víte, že Lucka není moc journalingový typ. To já jsem oproti ní hotový  Shakespeare. 
Upravit fotky nebylo nijak problematické, spíš jsem dlouho uvažovala o tom, jak je nakolážuji, aby šly chronologicky za sebou. Já to totiž občas neřeším a fotky si dávám, jak se mi zlíbí. U Lucky jsem to tak nechtěla. Nakonec se povedlo. Aspoň doufám. 
V tu chvíli jsem však zjistila, že mám moc volného místa a málo onoho journalingu. Rozhodla jsem se tedy, že stránku pojmu více pro Mattea než pro Lucku (doufám, že mi odpustí) a použiji zvířátková razítka z kolekce Toboggan Together, Winter AlpacaColor My World od Lawn Fawn.  Kartičky jsou z kolekce Fine and Dandy, vybrala jsem jen modré odstíny a taky z kolekce papírů od již zmíněné Lawn Fawn.  Zbytek jsem se pokusila vyplnit popisky prodlouženého víkendu.


Posuďte sami, jak jsem se s tím popasovala. Ať jsem to nečekala bylo pro mě velmi náročné tvořit z fotek někoho jiného.  Doufám, že se Lucce stránka libí a nenechá ji někde ladem, i když je to úplně jiný level než dělá ona. 

Další dvě fotky už dokumentují mé fotky a stránky od Lucky. Jsou nádherné. Úplně se v albu vyjímají. Je to pro mě i velkou inspirací. Měla jsem v plánu stránku udělat úplně jinak. Jedny fotky barevné a ty druhé  černobíle. Jiné velikosti. Prostě tu svoji klasiku a teď jak na to koukám, je to dokonalé. Shodly jsme se, že úvodní kartičku bude tvořit fotka z okna se zasněženou krajinou. Ani jsme si to nemusely říkat. Tu jsem taky chtěla takto, jen by mě nenapadlo text napsat už v editoru. Přitom dřív jsem to už několikrát udělala. Člověk zapomíná na všechny ty vymoženosti.
Na druhé stránce se mi nejvíc libí fotka detailu Osadníků z Katanu. Kdo by tu hru nemiloval a tak nápis "love this" je naprosto výstižný. A pak fotka plakátu filmu, na kterém jsme v sobotu byli. Všichni víte, ze pokud jdu do kina schraňuji nejen listky, ale do alba dávám fotku hlavního plakátu. A vždy ji mám minimalně v rozměru 3x4. To jak to pojala Lucka je geniální. Velký bílý rámeček si musím zapamatovat a používat častěji. 
A jsme u konce. Pokud jste dočetli až sem, děkuji za trpělivost. Dufám, že se vám naše PL výměna líbila a třeba si s kámoškou taky uděláte takovou menší výzvu.

Přeji krásný zbytek neděle a brzy na přečtenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat