15.07.15

Week 25

Hurá, konečně jsem trochu pohnula se ztrátou, která se mi zvětšuje. Bohužel není čas lepit, ale vše se dožene. Dnes se koukněte na můj 25. týden, na který jsem použila květnovo-červnový PL kit od Papero amo. Je dokonale jemný a vyloženě se k němu nabízela chipboardová písmenka také z dílny Papero amo. Jako dozdobení jsme použila "pár" enamelek.


Na úvodní kartičku jsem jsem navíc natiskla datum pomocí datumového razítka a šipku dopsala ručně. 


Přítel poprvé pekl bábovku, to se musí zdokumentovat. Moc se povedla, jen zapomněl dát olej, ale na poprvé super. Jistě jste si všimli titulku babuka. Naše domácí označení pro bábovku. Kdo uhádnete z jakého filmu pochází? 


Komického spojení popisků vzhůru a spánek jsem si vůbec nevšimla, respektive neuvědomovala jsem si jej, dokud mě na něj přítel neupozornil. Slovo vzhůru nemělo představovat bdělost, nýbrž výšku. 


A detail další ozdoby v podobě  kancelářské sponky. 


Doufám, že se Vám můj 25. týden líbil, tak jako mě. 

Blondýna

6 komentářů:

  1. mooooc krasne, Ali, tohle je opravdu povedeny kit, vid .. a ta pismenka jsou dokonala, ladi ke kartickam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, Jani, zatim ten nejlepsi, co jsem od ledna zazila. A to se mi v prvni chvili nelibil. S pismenky dokonalost. ♡♡

      Vymazat
  2. Já mám skluz od 23. týdne :D Jinak krásná stránka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Baru =), neboj to dozenes, ja pocitam s navysujicim se skluzem =D

      Vymazat
    2. No jenže já nemám ponětí kdy to doženu :D Snad stihnu něco nalepit zase u Charlotty :) Budeš tam?

      Vymazat
    3. Baru, musime, prece to cele neprokecame =D. Jo konecne mi to vyslo a jdu. Uz se tesim.

      Vymazat