27.06.15

Dohánění skluzu a hledání fotek...

Je sice fajn, že jsem našla koníčka, který mě od první chvíle chytil a baví, ale přece nebudu dělat album až od začátku března. To je nesmysl. Jenže jak udělat dva měsíce zpětně, když fotek je šíleně málo, většina je nekvalitních a vůbec celkově za moc nestojí. A zápisky vůbec žádné. Teď už vím, že album se dá tvořit i s delším odstupem a jsou tací, kteří to zvládají levou zadní na samé jedničky, ale já?? Pardon, nepamatuji si, co jsem měla včera k obědu natož, co jsem dělala =D. Nicméně jsem se hecla, že prostě album bude od ledna i kdyby nevím co. Dopadlo tak, že jsem nějakým způsobem dala dohromady na dvoustranu leden a únor začala střídmě týden na dvojstranu (teď tak striktně nedoržuji týden na dvojstrana, někdy to prostě nejde). Nebylo to žádné velké zdobení, sem tam nějaká fotka a zbytek jen kartičky. Nechala jsem to tak pár měsíců, ale byla jsem s tím hrozně nespokojená. Shodou náhod jsem objevila další zatoulané fotky z té doby a nechala je vyvolat. Zavzpomínala a uvědomila si pár věcí, které se v lednu stali a hned bylo postaráno i o journaling. Nakonec z toho vzniklo o něco víc stránek a s trošku lepším (doufám) vzhledem. Každopádně postup lze vidět na fotkách =)

Lednová dvojstrana
První a druhý týden po změně

Třetí a čtvrtý týden (nakonec skončil na dvojstraně)

Pátý týden a první únorový týden
Všechny nově udělané stránky vypadají o dost lépe. Jsem s nimi v rámci možností spokojená a už je nehodlám měnit, abych zachovala ten vývoj. Neříkám, že se PL nedá tvořit bez ozdob jen pomocí kartiček, fotek a journalingu, ale ruku na srdce, bez ozdob to není ono.  A proto se téměř každým měsícem má zásoba ozdob, písmenek, razítek a dalších moc důležitých věcí rozrůstá, že se přestávám vlézt do svého pracovního koutku (ten vám ukáži jindy).

Další týdny už se tvořily o poznání lépe, protože jsem se snažila zachytit co nejvíce věcí fotkou a také si začala vést sešit, kde si píši události týdne, tudíž zpětně se mi tvoří stejně jako kdyby ten čas vůbec neuběhl. I když zatím se mi nedaří psát si události opravdu pravidelně, tak se snažím, alespoň ty důležité informace. Na příští rok si hodlám koupit nějaký diář a vzhledem k tomu, že tento diář bude sloužit i k vybití energie, co se týče tvoření ( , protože toho není nikdy dost), věřím, že si mi zápisky budou vlastně psát samy =).

To je je dnes vše přátelé. Mějte se báječně, a když je takhle upršený víkend tvořte. Já jdu uklízet a pak na sraz s gymplem 5 let od maturity =)

Žádné komentáře:

Okomentovat