26.06.15

Mé začatky s Project life

Ano, první balíček mi přišel a já zářila radostí. Bylo to v únoru, takže mám se psaním "lehký" skuz, ale to se dožene. Při otevírání balíčku jsem se cítila jako malá holka, která rozbaluje dárky pod stromečkem a pak se následně těší až si s nimi bude moct konečně hrát.

Bylo to super, každou věc jsem si musela několikrát osahat a prohlédnout. Nejvíc se mi asi líbily PL kartičky, kterých jsem se nemohla nabažit a hned v závěsu byly enamelky. Ano tyto různě velké, různě barevné a různě tvarované ozdoby mně učarovaly a patří k mým nejoblíbenějším. Davám je snad  všude a moje spotřeba roste a roste.

První balíček a neutuchající kochání.

I teď po půl roce se mi pohled na fotku mooc libí. Jistě jste si všimli mé malé, černé, chlupaté a hlavně všudypřítomné pomocnice. Seznamte se. Jmenuje se Esmé, nyní jí je jeden rok ( aaano už je to velká kočka, žádné koťátko =D). Narodila se v útulku a našla si ke mně cestu náhodou,  při mém spontánním prohlížení útulkových kočiček. Esminku nevidíte naposled, vzhledem k tomu, že je to náš mazel a je naším středem pozornosti v PL albu se vyskytuje téměř v každém týdnu.

Teď už k samotné tvorbě, jak já s oblibou říkám PLka. První, co mě čekalo vyrobit byla úvodní stránka do alba. Jenže jak to mám udelat, když se má drahá polovička nerada fotí? Nadlidský výkon splněn a my máme snad po třech letech konečně společnou fotku. Juchuu. Fajn, fotka by byla, Esminky fotka taky a tak je jen vyvolat a začít tvořit.

Úvodni stránka v albu.

Nyní, když se na ni dívám, se mi vlastně vůbec nelíbí. Je to podmíněné tím, že jsem se za ten půl rok už trošku posunula, ale stále je, co zlepšovat. Taky byly vaše začátky tak šíleně marné? =D Další mé marné snažení v příštím článku, kde letem světem projedeme další stránky v PLku =).

Mějte se krásně a děkuji za přečtení. Blondýna=)

Žádné komentáře:

Okomentovat