12.08.15

WEEK 31


Jsem tu opět s reportem našeho PL alba. Dnes s velmi aktuálním 31. týdnem. Teda byl to boj, vybrat kartičky, nic mi nesedělo, ani papíry. Asi čtyřikrát jsem je změnila. Nakonec jsem šla radši spát a druhý den vyhrála kolekce Dreamy, jak nečekané. 


Zalíbilo se mi použít fotku i na úvodní kartičce. Asi to teď uvidíte častěji. A musím konstatovat,  že polaroidové fotky mají vážně šmrnc. Pár enamelek je už klasika společně s datumovkou. Na označení týdne se nejvíc hodila a ladila abeceda Serendipity, a protože neobsahuje číslice vzala jsem obrácené E a I. 





Kočičku pijící z mé skleničky jsem orámovala výřezem z kolekce Inked Rose od WeR.





Ano, oprášila jsem psací stroj a dnes poprvé bez překlepů. 





A nakonec text na vellumu, protože fotka byla moc výrazná.


Pokud jste dočetli až jsem, moc děkuji a těším se na vás u dalšího článku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat