10.08.15

DIY - washi obrázek

 Dnes mám pro vás návod na prima obrázek z washi pásek. Předem bych chtěla říct,  že není z mé hlavy, ale objevila jsem ho na pinterestu. Je to velmi jednoduché, nenáročné na pomůcky a efektní. 

Potřebujeme:
rámeček - ja zvolila čtvercový z ikei Ribba
washi pásky různých šířek a podobných barev
pravítko
zalamovaci nožík 


Nejdříve si naznačíme diagonálu na vnějším rámečku,  abychom věděli,  kde začít lepit pásku.


Poté si na vnitřní papír označíme výřez okénka, abychom zbytečně neplýtvali páskou. Tady můžete použít, jako já, podkladový papír, který je v samotném rámečku nebo si vyříznout vlastní. Ovšem je to zbytečné, protože stejně nepůjde vůbec vidět.


 A začněte lepit. Doporučuji si washi pásky se řadit za sebou, aby se vám nestalo, že najednou budou dvě stejné vedle sebe.



Stejně oblepíte i vnější rámeček. 



Nakonec odříznete přesahují washi pásku.


Oba díly k sobě přiložíme tak, aby na sebe pruhy nenavazovaly.


Zandáme do rámu a je hotovo. 


Vzhledem k tomu, že jsem zvolila rámeček, který má v sobě dost prostoru, plánuji do něj dát pár mušlí, ale zatím žádné nemám, tak bude zdobit ložnici takto sám o sobě. 

Co říkáte na další využítí washi pásek? Mě to moc nadchlo, určitě si udělám další v jiných barvách. 



Žádné komentáře:

Okomentovat