25.01.16

WEEK 52

Je načase prokousat se loňským rokem a začít přispívat letošními příspěvky. Dnes v rychlosti 52. týden a Vánoce. Dovolila jsem si je natáhnout na čtyři strany. Sice jsou to fotky obyčejného rázu, ale já je v albu chtěla mít. Opět jsem používala kartičky z kolekce Štastné a veselé s pěnovou abecedu Fitzgerald od American Craft. A i dvě washi pásky z Aliexpressu.

Na úvodní kartičce jsem poprvé zkoušela roller datumovku a i přestože jsem nejdříve zkoušela na extra papír, se mi druhé datum moc nepovedlo. Nezoufám, příště to bude lepší.





Celá  levá stránka.








Tady jsem si dovolila přitavit kapsu trošku atipicky vůči designu kapsy.

Celá pravá strana.

Abych vás nezaplavila vlnou fotek, tak už jen celkový pohled na druhou levou stránku a

druhou pravou v designu G. 

Děkuji za nahlédnutí.








2 komentáře:

  1. Taky ty pásky mám a jsou super, už se těším na léto s ananasy :-) Ali, nemáš tam místo December November, nebo jsem jen po ránu nechápavá a je to stránka z listopadu? Datumovka mi dělá psí kusy taky často, alespoň to má punc originality

    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boze, ja se zblaznim, petkrat jsem se ujistovala, ze prosinec je dec a ne nov a stejne tam dam nov? No chapes to? Dekuji za upozorneni...

      Vymazat