03.01.16

WEEK 48


Krásné nedělní odpoledne, i když to počasí moc krásné není a kdo byl už venku, ví i o té zimě, co tam panuje. Dnes mám pro Vás náš 48. týden a tedy první adventní neděli. Sice u nás doma vznikla vánoční výzdoba, ale kartičky jsem ještě použila z podzimního PL kitu. 
Úvodní kartička je přelepená 3x4 kartičku se zavařovací sklenicí. Washi páska, enamelky, datumové razítko a písmenková abeceda. 


Dvě kartičky vedle sebe.

Celá levá  stránka, na kterou jsem použila doplňkovou kapsu.


Screenshoty z tabletu jsem tentokrát nemohla nechat jen tak, ty zimní motivy jsou suprové.

Doklad o tom, že i já mám občas opilá písmenka. 



Skvěle se mi hodil knoflík od Papero Amo "Páni kluci".

Pod fotku jsem schovala doklad o zaplacení pohotovostní poplatku.



Celá pravá stana.

Doufám, že se Vám má poslední podzimní stránka libila a ráda bych teď řekla, že příští týden už bude vánoční, ale ještě ne. 

Mějte se krásně a užívejte zbytky neděle.  


Žádné komentáře:

Okomentovat