28.12.15

WEEK 46

 Blížíme se k zdárnému cíli. Ještě pár týdnů a čeká nás konec roku. Vzhledem k mé dovolené mezi svátky (uff, nějak si nemůžu zvyknout, že nemám prázdniny, o to víc, když mi přítel už od srpna hlásí, že on bude doma od 22. prosince a do práce půjde až 4.1.) se snažím dohnat skluz, který se statečně snižuje. Aktuálně lepím 49. týden (ne nechlubím se, ráda bych už měla nalepený i Štědrý den). 
Tento týden byl snad úplně nejchudší na události, ještěže jsem vyhráli Fed Cup =D. I proto bude tento příspěvek krátký.

Celá stránka je tvořená z kolekce Journey, který byla v zářijovém Creativ kitu. Úvodní kartičku, jsem tentokrát moc nezdobila, líbil se mi motiv dřeva a nechtěla jsem ho nějak zakrývat.




Stránku provází korkové ozdoby, které ji trochu spojují.


Celá stránka. 

Musím uznat, že na tento výtvor moc pyšná nejsem. Spíš vůbec. Dá se to snad srovnávat s několika mými úplně prvními stránkami.Ale co naplat. Nalepená je a další stránky jistě tuto nedokonalost potlačí.

Jste taky s některými vašimi stránkami nespokojení? 
Děkuji za odpovědi a přečtení. 

2 komentáře:

  1. no vidis a me se tahle tvoje stranka libi moc! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, tady jde videt, ten odlisny vkus. To je dobre, kdybychom vsichni delali vsechno stejne, bylo by to celkem nudne a o nicem.

      Vymazat