01.12.15

WEEK 43

Dneska mám pro vás jen takovou rychlovku.  Spousta z vás totiž náš 43. týden už viděla, byl tvořen pro Project life challenge od Papero Amo. Zadání bylo použít bílý podklad, ruční písmo a svorku. Největší výzvou pro mne byl on bílý podklad. Já to prostě čistě neumím. Nakonec jsem si vzala do parády vodovky a trochu jimi papír oživila. Hned se mi stránky líbily více. 


S úvodní kratičkou jsem si trošku vyhrála.  Rozetka, svorka, provázek, washi páska a nemohla jsem si odpustit korkové ozdoby, které stránky spojují.




Celá  levá stránka. 





A pravá strana, u mě poprvé v designu G, který jsem si vskutku oblíbila. Kombinace vertikanich a horizontálních fotek se mi moc libí. Je to takový kompromis designu A a D, kdy právě D u mě moc často neuvidíte. 






Žádné komentáře:

Okomentovat