01.11.15

WEEK 40

A je tu náš nepodzimně podzimní 40. týden. Ještě, že jsem bezdětná  a mužů si dovolit lepit bez většího skluzu. Ale ono se mi to zase vymstí na challenge, když bych se chtěla zúčastnit, ale nemám fotky. 
Celý  týden je z kolekce Fine &  Dandy a různorodý mix ozdob.

Úvodní kartička byla jasná volba. Plameňák, to je moje, hned po sovičkách. A hned jsem využila novou razítkovací abecedu od Hero Arts, kterou jsem si přinesla od holek z PA, na které jsem se byla alespoň podívat, když měly kurz v Praze. 

Stihli jste Pumping spice latte ve Starbucksu? Já jo, a bylo fenomenální a každá scrapžena musela být uchvácena z desingu kelímku.



Celá levá strana.


Pod odklápěcí kratičkou se skrývají fotky z Říma, kde měl přítel teambulding. 

Jedna filling kartička.

A konečně vrchol celé dvojstrany ručně psaný journaling, ale přítelovou rukou. Byl to trošku boj ho k tomu dokopat, ale povedlo se.

A celá pravá strana. 

Tak jak se vám libí nepodzimně podzimní stránky? Doufám, že se nebojíte a neděláte stránky jen podle barev ročního období. I když uznávám, že to má své kouzlo.

Krásný nastávající víkend. 

Žádné komentáře:

Okomentovat