01.11.15

WEEK 38 a 39

To je krásné babí léto. Kéž by to takhle vydrželo. Vůbec by mi nevadila takováto zima. I když teda zasněžené hory mají něco do sebe, ve městě moc ten sníh nemusím, snad až na štědrý den =D. Dnes se můžete podívat na náš první podzimní týden. Vlastně dva. Nesešly se fotky a tak jsem je spojila dohromady.


Papero Amo vyhlásilo PL challenge s vyšíváním, a protože se mi sešlo mnoho modrých detailů na fotkách a modrou abecedu doma nemám (zatím, už je v objednávce =D), byla modrá bavlna mojí největší kámoškou. 







Pár detailů. Na tyto stránky jsem použila kartičky z PL kitu září-říjen a ozdoby především od Imaginisce z kolekce Give Thanks. 


Kompletní levá strana.


Fotka " goodbye summer hello autumn" se mi tak líbila, že jsme vyřízla z kartičky slovo Podzim a vsadila tuto pomocí 3D polštářků.  A pomocí abecedy nalepila den a čas začátku podzimu. 





Na toto vyšívání jsem velmi hrdá, celkově kartičku rozzářilo. 





Pravá strana v celé své kráse. 

Děkuji za nahlédnutí a těším se příště, což budou sice další podzimní dny, ale rozhodně to na stránkách nepůjde poznat. 

Krásný zbytek neděle. 




2 komentáře:

  1. Suprove...Libi se mi moc ta úvodní kartička. Ty dva týdny jsou tam parádní a data razítkem beru fakt jako super ozdobné :-) Poklona te aktuálnosti! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo :-). K té aktuálnosti, bez dětí se mi to lepí levou zadní..=D

      Vymazat