02.10.15

Zářijové nákupy

Ahojte všichni blázni do scrapbokingu a project life, to máme, ale krásný pátek. Doufám v stejně tak krásný víkend. Dnes vám ukážu detaily nákupů v září. Já to prostě asi jinak neumím, každý měsíc je tolik novinek, které nutně potřebuji. Znáte to taky? Vždy se všechno hrozně moc hodí a všechno moc potřebuji. 

Jako první mě čekala objednávka z PaperoAmo. Rezervaci už jsem měla ze začátku srpna a tak na mě čekaly letní novinky. Většinu už jste viděli i použitou. Kolekce So Fancy a Summer Viber od Simple Stories. Kolekce Summertime a dvě abecedy od October Afternoon. Sada papíru 6x6 od Echo Park Paper, fráze na růžovém podkladu od SevenPaper a malé překvapení od holek, které vždy potěší =).


A protože byl začátek nového měsíce přišel nový Creativ Kit a PL kit na září/říjen. Musím říct, že Indiánský kit má něco do sebe a ty barvy jsou úžasné. A podzinmí PL Kit? Nemám ráda oranžovou a hnědé také zrovna dvakrát neholdují, ale tenhle kit je boží. Už se těším až ho použiji. 


Vzhledem k tomu, že 18. záři byl skvělý Scrapylife PL Klub u Lotky a tam nejde nikdy odolat a něco si nepřivést domů, rozrostla se moje zásoba PL kartiček o kolekci Fine and Dandy.


Nejen, že kolekce obsahuje barvičky, která já prostě miluji, navíc má i pár kartiček se super třpytivým povrchem, ale co mě donutilo k nákupu byli tito tři úžasní plameňáci. Asi je to nějaký trend, ale hned po sovičkách a kočičkách a žirafách je toto další zvířátko, které je na kartičkách super. Joo jsem zvířomil =D


PL kit se z části sestává z kolekce Give Thanks od Imaginisce a já si nemohla odpustit nevzít tyto Puffy  a frázové samolepky.


Přibyla i jedna abeceda, protože těch, jak jsem zjistila, taky není nikdo dost.


Jistě víte, že nová kolekce od Becky Higgins Everyday je dokonalá a tak už jí mám doobjednanou a tyto fráze od SevenPaper se k ní budou skvěle hodit. Kočičí fráze jsem tam také nemohla jen tak nechat ležet, když mám doma černou kočičí potvůrku.


A nakonec vodovky, na které jsem si šíleně brousla zuby. Hned jak jsem je měla doma vyrobila jsem pomocí nich kartičku do PL pošty pro PaperoAmo. 


Hned jak se s nimi naučím ještě víc zacházet, čekají na vymalování Crazy Birds a dětská kolekce od Tima Holtze, které jsem si na klubu natiskla. (Tímto děkuji všem za poskytnutí veškerých potřebných věcí od papíru, přes inkoust a bloček, po samotná razítka.)


A nakonec jsem i jednou zavítala do Kiku, kde jsem objevila tyto parádní boxy na flitry a jeden větší na dřevěné výseky. Konečně mám vše krásně přehledné a viditelné a ne v pytlíčkách.



Tak a za co jste utráceli v září vy? 





1 komentář: