14.09.15

WEEK 36

To máme,  ale upršený první podzimní den. Pojďte si ho trošku rozzářit při čtení a prohlížení našeho 36. týdne. Sice je to už první zářijový týden, ale tak nějak se mi sešli fotky s převahou zelené a tyrkysové, že jsem rozhodla po dlouhé době zužitkovat zásobu, žluté, zelené a taky oranžové. 


 Na úvodní kartičku jsem použila baner z dílny Papero Amo, který jsem dlouho nemohla nikde uplatnit a pritom je parádní. Abeceda je od October Afternoon - Daily Flash, je super, jak v jedné sadě mají  větší  a menší písmenka. Fotáček je od Siple Stories z kolekce Summer Vibes. Na doladění pár enamelek, epoxi homemade čočku a puffy nálepky od OA -Summertime.


Taková fotka ranní kávy má něco do sebe, prostě se mi ta skvrna tak líbila, že musela skončit v albu. Tady mě jistě  pochopí ty ženy, které nemají  děti a tak si můžou dovolit takové mrhání místem.


Zbytek fotek je ukázka detailů kartiček a použitých ozdob.





Tady jsem si dovolila pomocí bílého gelového pera prepsat í na á, no moc to nevyšlo =D.



Kompletní pravá stránka.

Detaily levé stránky.






A kompletní.


Nakonec obě  v celé  své  kráse.

Děkuji za přečtení a těším se u dalšího článku. =)












8 komentářů: